piątek, 25 kwietnia 2014

Unipeg

No to dziś już drugi post, bo mi się nudzi :)O unipegach
no to przejdźmy do tematu

Unipegi

Tu taki lodowy :)


 No to na początek pochodzenie nazwy:
Słowo "Unipeg" powstało w skutek zmieszania dwóch angielskich słów: Unicorn i Pegasus


Szaruś :)
Teraz o reszcie:)
Jak sama nazwa mówi Unipeg jest mieszanką jednorożca i pegaza. Posiada róg i skrzydła jednocześnie.
Unipegi są najczęściej (tak jak rodzice) Czarne i białe. ale jak już wspomniałam w poście o jednorożcach: "Kto powiedział że tylko takie występują!?"

A tu taki jakiś :)

W mitach ani w legendach nie ma o nim ani słowa... Czy to oznacza że jest on tylko wymysłem jakiegoś w pewnym sensie logicznie myślącego dziecka (takiego jak ja) dziecka?



No i na koniec: (nie konieczne na temat, ale dobra...)

Ten post zrobiłam dla mojej najlepszej przyjaciółki, która 
kocha konie (tak jak ja)
Chyba pozna kto ja jestem jak się podpiszę ;)
Domi.D.

No więc do przeczytania:
Domi.D.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz