niedziela, 26 października 2014

Trzy miesiące to dość długo...

Wiem, 3 miesiące to na prawdę długo... nie miałam czasu, jestem teraz w 6 klasie żarty się skończyły, pierwszy test próbny mamy w listopadzie, więc muszę się uczyć. I uczyć. I uczyyyyyć... po prostu nie wyrabiam, powiem szczerze.
Teraz ciągle nam jakieś sprawdziany, kartkówki i testy. I ciągle gadanina "Jak będziecie na teście mieli takie zadanie to musicie wiedzieć". W skrócie: Wszystko i nic. Nie to że wyśmiewam to wszystko, ja rozumiem że nauczyciele to robią dla dobra mojego i innych zbaraniałych (xD) uczniów.
Ja mogę się przyznać: jestem baranicą (nie mylić z owcą!!! xD) i nie chce mi się nic robić.
Robię wszystko i nic.



Ale na prawdę, nie mogę zaniedbywać bloga! Chciałam: Mam! Nie to że to jakaś ciężka praca bo tylko siedzisz i uderzasz palcami w klawisze z literkami i cyferkami...

Dobra, następną notkę zacznę pisać od nowa, bo nie będę mieszać wszystkiego z niczym jak to zwykle robię xD

Do przeczytania za chwilę
Domi.D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz