wtorek, 17 czerwca 2014

Szampony dla koni XD

"Na rynku dostępna jest szeroka gama produktów z tej kategorii" - cytat z książki

Tym razem robię post o szamponach dla koni XD postaram się znaleźć i wypisać wszystkie rodzaje.

1. Szampon odstraszający owady
Zawiera olejek herbaciany. Nie udało mi się znaleźć więcej informacji...

2. Szampon z kolagenem
Ma właściwości regenerujące, działa łagodząco i zapobiega pękaniu naskórka.

3. Szampon z dziegciem.
Łagodzi swędzenie, ma właściwości przeciwbakteryjne, przeciwgrzybicze i przeciwpasożytnicze.
4. Szampon nabłyszczający i zmiękczający włosy
Nie znalazłam informacji ani zdjęcia...

5. Szampon Profilaktyczno-leczniczy
Posiada właściwości przeciwbakteryjne, przeciwgrzybicze i przeciwpasożytnicze.


Są też różne szampony, przeznaczone dla koni danej maści. Na przykład:
Szampon dla koni gniadych
szampon dla koni siwych

szampon dla koni karych



To wszystkie rodzaje szamponów jakie udało mi się znaleźć 
Mam nadzieję że pomogłam ;)
Czy wiesz że niektórych szamponów dla koni, mogą używać też ludzie? To trochę śmieszne, ale prawdziwe. Widziałam nawet taki jeden, gdzie na opakowaniu była instrukcja użycia dla ludzi i pod spodem dla koni XD

Domi.D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz