poniedziałek, 23 czerwca 2014

Umaszczenia koni

Dziś o umaszczeniach koni :)
Wiele osób myli różne maści np. ciemno-bułaną z gniadą.
Postaram się wrzucić jak najwięcej maści, nie jestem idealna i nie znam wszystkich... jest ich duuużo ;)

I powrzucam tylko te zdjęcia/obrazki na których są maści poprawnie podpisane, jak znajdę błąd to napiszę że takowy jest
















Ten co jest "gniado-dereszowaty" jest źle podpisany, to jest ciemno gniady...






















Odcienie Kasztanowatej













Czerwono bułane




Tu są moje ulubione Gniadosze ;)



 Tu Deresze :)
 Siwki:
Ten ciemno siwy przypomina mi karosza...
















Jeszcze znalazłam w necie takie obrazki:

























Następny post będzie chyba (nie jestem pewna) o znaczeniach na końskich pyskach i nogach ;)

Do przeczytania
Domi.D.

1 komentarz:

  1. Co do czerwonogniadej i wiśniowogniadej powiedziałabym, że jest odwrotnie. :) To właśnie gnidowiśniowa ma bardziej bordowo-fioletowy kolor, a czerwonogniada bardziej rudo-czerwony. :P

    OdpowiedzUsuń